inte jag, det var vi

för det kändes verkligen asbra att höra. verkligen, VERKLIGEN! jag bara kände hur illa omtyckt jag var och jag ville bara gå därifrån. Tack.. Jag antar att saker inte alltid är som man tror. Människor förändras och jag med dom. Tack.

igår var en halvbra dock halvseg dag. Började inte skolan förrns 13.oo och hade bara dans i en timme. Stannade kvar med jozza ett tag och fixade till projektarbetet, bestämmde medleyt och övriga ting som behövdes. det är dags att sätta fart nu.. Inte alls långt kvar, inte heller långt kvar till min tatuering och då är det inte heller långt kvar tills vi åker på VM och SM, inte heller långt till studenten eller att jag och älskling firar 2år tillsammans.. Det är mycket denhär våren. Som tur är så har jag fått jobb hos mamma i 6 veckor och då blir det nästan 20.000 kr rakt in på mitt eget kontokort. Tack för den. Nu kommer jag snart till en ny milstolpe i mitt liv. Vad ska hända sen? Jag tror jag har panik. Hursomhelst så kände jag att jag ville träffa sazza och mia en stund innan jag åkte till älskling igår. det var tur att jag gjorde det för annars hade jag kriverat. Övningskörde med mamma ut till krokek och jag hatar att jag gjorde det för folk kör som idioter och det slutade med att jag stod still på motorvägen för att en bil var så sjukt självisk och en idiot till våghals att jag höll på att krocka med en lastbil. Underbart. Kom iväg igen men då tyckte en annan lastbil att jag körde för sakta så han körde upp i arslet på mig och blinkade så jag fick ännu mer panik. Jag verkligen älskar folk som inte har tålamod. Puss på er. Fick iallafall gå och lägga mig med totte och det var allt jag brydde mig om just då. Idag blire dans, körskola och projektplugg. Imorgon är det valborg. då ska jag leka med sara, sara och totte. och lite senare drar vi till dom andra pojkarna. Nu ska jag åka till skolan, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0