PSYKBRYT!

snart får jag en panikartat sammanbrott! DET ÄR INTE SYND OM DIG, DU ÄR BARA SJÄLVISK!
idag kommer det är psykbryt vid minsta gnäll och då kommer jag nog blir osams på riktigt. Men skit samma, jag har my och jozza där, då blir min dag bra. My och Jag har lovat varandra att denhär dagen ska bli bra, för vi hade kul igår. säger bara: Nykterhet på Palace tills man blir bjuden. Afrikaner och fjortisar. Jag älskart'! mohaha! dock kändes det lite pinsamt att bli onykter på en halv cider och en vodka sour (men till min försvar så hade jag inte ätit nått på ett X antal timmar och vodka sour är väldigt starka) haha. Ska nog börja fixa lite, ska möta jozza på stan och käka innan vi drar till hörsalen. Sista föreställningen ikväll, usch, jag tror jag kommer gråta. Jag är ju en av dom där som tycker att det här har varit skit kul (kul som skit) med musikal. Hursomhelst så ska vi festa ikväll, och imorgon blir det äntligen discoträning igen. Dock utan sara där..

hursomhelst.. sista föreställning klockan 18.oo.
vänner och älskling kommer och kollar.

jonna, vet du vad det bästa med dig är?
det är det faktum att vi bor grannar men aldrig ses, men när vi väl gör det, så är allt som vanligt.
du är fortfarande min bästis.

/ m,

Kommentarer
Postat av: Jonnna

..och du är fortfarande min

2008-04-21 @ 07:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0