sicka veckor.

usch så mycket det är och det kommer bli.
hela förra veckan bestod av LÅÅÅNGA träningsdagar till musikal + premiär.
denhär veckan består endast av föreställningar, dock får man sovmorrnar men det suger musten ur er.
nästa vecka är vi i skolan 2 dagar och sen bär det av mot London med mina dansare. Dans, dans, musikal och pub-besök :) 3 dagar i London med dans och lejonkungen-musikal kan ju knappast toppa mycket, eller?
Sen är det bara att sätta fart för då är det snart projektarbetesredovisning. Lilla stressen. Sen drar jag på VM och sen tar jag helt plötsligt studenten. Fest i ca 3 dagar för sedan är det dags för disco & hiphop- SM i Stockholm.

igår var en halvbra dag, tur att älskling kom ner en stund. Jag behövde det.
"era ord, era lögner ska jag aldrig mer lita på!"
Sara hjälpte också till att få upp mitt humör lite bättre också. tack.
 dock lystes hela min dag upp när frida & jag hade vårann vindruvstävling, 30 stycken var inproppade i käften utan att dom gick sönder. Jadå, våra vuxenpoäng är skyhöga!

idag är det två föreställningar, skolpjäs och "vanlig". Jag kommer vara helt slut ikväll.
sova på en gång när man kommer hem, ja tack. Längtar något rejält mycket till lördagkväll, utgång med musikalgänget :D BLACK HORN! "är du inte skönt grön, så måste du PASSA DIG!"  det kommer bli dom interna skämtens afton, eller hur mysis? ;D nae nu ska jag nog fixa och trixa lite. Vi ses bitches.

usch, vad jag saknar mitt eskilstuna <3

/ M,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0