sovmorgons-måndag

idag är vi lediga eftersom vi har jobbat hårt med musikalen i två veckor. Väntar på filmen--
Och i lördags då vi hade sista föreställningen blev det många tårar men också mycket skratt då vi efter föreställningen började göra oss iordning tillsammans och drack vin och cider innan vi begav oss mot Black Horn. Det blev en stor kör som sjöng "Shake that as bitches, let me see what you got".
Party hela natten tillsammans med helt underbara esteter <3 fest i sommar? Söndag morgon var lite seg men träningen gick bra ändå. Singelträningen kändes riktigt bra, duktig var jag. Snacka om att jag längtar till SM.
Lekte med jonna&fanny igår, sjukt kul :D har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv. HAHAHA!

idag är det 22 månader med älskling, så jag ska sova hos honom :)
hoppas på att mia kommer en stund så att jag får prata av mig. mysigt.

på onsdag bär det av mot London, TJOHEJ! :D

puss! / m,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0