valborg

ikväll blire först tacos, mys och drickning med pojke och mina saror. sedan drar vi iväg mot lindökillarna. hoppas iallafall på att det blir något kul. Hoppas på singstar, det brukar alltid sluta så :) IKVÄLL BLIRE PEPINO! :D

skolan bjöd på vårhälsning. Mycket, mycket, mycket bra :) stora applåder till vårat musikgymnasium som är bäst.
OCH EN FETT PUSS till Adela som höll det bästa vårtalet sedan tidernas begynnelse. "om någon säger att du är dålig så kan du ju alltid säga som björn gustafsson; AAA MEN DURÅÅ?!" sen blev det bara chill i nya cafeterian, åka bil och naturkunskap för sen fick jag stjus hem och nu sitter jag här. Väntar på att dom 3 ska komma så jag får äta någon gång, håller typ på att hungra ihjäl, men ingen verkar ju bry sig om det.. för ikväll är det fest på alla håll och kanter. Inte alls långt kvar till tatueringen nu. Jag vill fan göra den nu, kan knappt vänta! :D

ja, jag trivs med mitt liv. Om bara sommaren kunde stanna föralltid <3

sup och svälj, trevlig valborghelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0