-..-

mitt huvud går i bitar närsomhelst. Den ena delen av mig av mig vill ha allting packat och klart för att åka. vara borta gärna mer än en vecka och bara ta livet som det kommer. Den andra delen av mig har fått nya anledningar till att vilja stanna hemma. Jag hoppas innerligt att vi får långa dagar med mycket skratt och sol samtidigt som jag hoppas att veckan går fort. För det finns nu vissa saker jag vill komma hem till. Men man kanske borde sakta ner, ta det lugnt och bara flyta med. men va fan, det är inte jag. Efter igårkväll så har jag haft en enda tanke i huvudet och hur ska jag lyckas bli av med den? AAAAAAAAAAAAAAAAAGH :D det är precis vad hela min kropp skriker just nu. av olika anledningar.

mitt liv är verkligen inte längre vad det en gång var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0