1 augusti @ work

Äntligen fredag. Äntligen ÄNTLIGEN fredag! Veckans absolut bästa dag, iallafall denhär veckans bästa dag.
Det blir lunch med Emma för att fira att hon går på semester (lyckost) och sen ska jag hem, fixa, trixa och sen bär det av mot Smedby och Söderlund för ännu mer fix, trix och partey! :D Shit, måste be pappa köpa mumma. Eller så hoppas jag på att Absolut disco:n räcker kvällen ut. Då ska jag bara köpa piggelin. Vet fortfarande inte om Sara ska med men det är ju sånt som märks. 

Totte kom hem halv två inatt, väckte mig som hade slocknat i soffan och sen haltade han in till sängen. Den stackaren hade igår både jobbat på Kolmården och sen ringde dom ifrån Musikservice och ville ha hjälp och medans han lastade en bil med 75 kilos case:ar så lyckades han få en av case:arna på foten. Stackars min älskling. Han hade så ont när vi skulle sova att jag knappt fick röra honom och det är svårt i min lilla säng.

nej nu ska jag jobba för idag har jag faktiskt lite att göra, än så länge iallafall..
ikväll blire Otten :D dance baby, dance! psst.. dock gör min ont lika ont fortfarande så jag borde inte men det skiter jag i. Fredagar är till för fest och OOOM jag ska festa. tjululuuuuulu.

skriver mer senare, bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0