13 augusti

godmorgon bloggen.

har hostat som en idiot inatt coh gör det fortfarande. Ingen feber eller sånt, så jag kan nog inte kalla mig sjuk längre men jag går inte till jobbet. Gör ont hela vägen ner i bröstet när jag hostar. Så jag stannar hemma idag också. Diskar, städar och tvättar innan Totte kommer hit. Ska även försöka få tag i dom på LovisaMottagningen så att jag kan beställa tid för nya p-piller.

Såg nyss på Askunge 3 och ska nu fixa lite frulle och sätta på Janne Långben; The Movie. Idag blir det inte sängen, det blir soffan i källaren. Här kan jag göra lite vad jag vill. Se alla kanaler, alla filmer (utom VHS dock) och stretcha på golvet. Samt att jag kan få ner datorn och hålla en fortsatt kontakt med omvärlden. Hade mer än gärna velat träffa Sara men det går ju inte. jävla skit. Jag som saknar min bästis. Nu går jag, vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0