16 augusti

igår blev det ingen uppdateringen, jag ber om ursäkt för mitt slarv.

jobbad, vad jag trodde skulle bli, min sista dag igår men Icke. Eftersom jag tog ledigt förra fredagen så får ag jobba in den på måndag. Möte upp Jozza på stan, gick till FU gjorde ännu en fin dans med min vän som jag saknat så mycket. En låt dans om vad som behövs göras och vad Han skulle gjort. Det är försent nu. Efter 2 sjukt underbara timmar med dans så möte jag upp Vicky och vi satte fart hem mot mig, städa undan lite, bytte om och sen var det bara att sätta gång med drickandet och försöker till att få fast lösögonfransarna med gamalt lösögonfranslim, jag lyckades. Söderlund ramlade in efter en stund, klippte min lugg och vi fortsatte förkröket när Jonna kom :) satte fart mot Otten med kissnödiga vänner och ett otroligt sug efter att få dansa loss. Fick dock stå utanför i ett antal år för att vänta in Olle som skulle gå in på min mobilbiljett. Sen vare party. Typ iallafall.. seg musik igår. Drog hem när jag inte pallade mer tillsammans med en arg Jonna. Somnade på en gång efter att jag tjutit av mig hos mamma i telefon en stund. men det var igår.

idag är det fest igen. innan dess ska jag städa ur huset för det luktar sopor i hela huset. Gå en sväng på stan med Sara, käka middag och sen drar vi bort till Moa för det efterlängtade poolpartyt!. Det enda som tillåts inatt på hemvägen är; att krypa. Eller hur, Ida? ;D Har lovat Micke att bada med honom, eller rättare sagt, på ett eller annat sätt ska ALLA bada. det ska micke & jag se till. Haha! Imorgon bär det av till husvagnen över dagen. Kan ju tyvärr inte stanna kvar eftersom jag ska jobba måndag men sen vill jag inte jobba mer, jag vill åka ner till husvagnen och stanna kvar där. Ända tills vi åker. Nu måste jag göra mig iordning. hämtas om en stund av systrarna. Vi hörs kanske senare. bye.

jag mår kanske inte så bra ändå..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0