17 augusti

igår vare fest. Det jag trodde skulle vara poolparty slutade med att bara jag och micke befann oss i poolen. Jag såg ut som en tvättbjörn då jag glömde tvätta bort min mascara. Sen vare fest, korkade upp vinet och musiken spelades högt. Kortleken var framme och drinkspelen spelades för fulla muggar. Dans på stolar och golv, ciggarett-röken var i luften och mina vänner var glada. Även om det inte blev det absoluta röj vi hade räknat med så var det en lyckadkväll. När våghals kom fram var vi inte allt för många som ställde upp men vi var en tapper skara festare som talade sanning och tog hand om konsekvenserna. Lisa's ben skulle vara ur funktion i en timme, micke skulle sitta med papper i näsan då han helt plötsligt "fick näsblod", henke ringde sin syster och pratade låtsasspråk tills hon la på, mia fick trycka ut sin mage samt visa hur mycket hon kunde svanka med ryggen + att hon fick sjunga den pinsamaste låt hon kunde. Jag fick fria till Jennie på mitt mest romatiska sätt, imitera en säl som tappat bort sin familj, visa min favoritställning på fredda samt dansa mitt sexigaste för moa. Men kvällens bästa måste ha varit de TVÅ GÅNGER som Lisa gick rakt in i Moa's glas dörr på utplatsen. Första gången ramlade hon rakt in i den, glasdörren lossna och föll rakt på Ia som föll under bordet och brast ut i asgarv. Andra gången skulle hon tömma askoppen, stäckte fram armen i tron om att dörren var öppen så askkoppen slog rakt i dörren och det var fimpar och aska överallt. Det blev inte allt för sent faktiskt, micke och simon stjusade hem mig och lisa runt halv 2. La mig direkt i sängen och kollade på "Fjorton suger" (lite komiskt att se otoo spela i den filmen + att han gör ett ganska bra försök till att på riktigt låta skånsk) och sen slockande jag med tofsen på huvudet som Simon så snällt satte upp innan vi drog hem ifrån Moa. Tack vänner för en toppenkväll. Ni lyckas alltid på något sätt <3

idag var det ju planerat att jonna & jag skulle tagit bilen ner till husvagnen men icke, jonna är sjuk. Så det blir inget för oss idag, vi får åka en annan helg. Förresten så är det 8 dagar kvar tills vi befinner oss på Cypern, Ayia Napa och slappar loss. Jag behöver det verkligen.

hur mår jag? och hur ska jag hantera det? vad ska jag göra? hur ska jag lyckas må bättre? Hur ska jag gå vidare? Vem hjälper mig på vägen? Hur ensam är jag, egentligen? nåja, frågor är överskattade. eller?

idag ska jag städa. Inte kul men nog fan behövs det. Ingen som vill följa med till husvagnen? hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna

skulle gärna följt med dig till husvagnen om jag bara hade kunnat, och skulle gärna a varit med er i lördags. och jag vill gärna träffa dig snart!

2008-08-17 @ 14:39:21
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0