20 augusti @ work

då var man tillbaka på jobbet. Sitter vid dator hela dagen då pärmarna jag jobbar med står här precis intill mig. Det är dagar som dessa man klarar av att vara på jobbet. Hoppas, oh jag hoppas det blir sista dagen idag eftersom jag lätt kommer bli klar med alla MediaMarkt's papper. Måtte jag slippa oriflame!

inatt fick jag en riktigt god natts sömn även fast det tog ett bra tag innan jag somna då jag hostade sönder mig och låg och tänkte på allt och ingenting. (där ljög jag egentligen men vad jag tänker på är hemligt, mohaha) Har jag tur så sover jag inte ensam inatt och har jag ännu mer tur så har jag bara körlektion på morgonen och sen hem och sova igen. Nae nu ska jag fortsätta jobba, struntar i rasterna idag (dock inte lunchen) så att jag får gå hem tidigare. Skulle vara skönt. Men först, jobba. Hörs senare. Puss och Kram. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0