22 augusti

nyss vaknat. eller nja, jag vaknade till Nanny sådär runt halv sju imorse men då var jag så trött och så bakis att jag baar har legat och halv sovit enda sen dess. Vaknade till på riktigt nu när "Våra bästa år" började. Snart blir det frulle och sen blir det städning och packning. Vill ju inte att mamma och pappa ska bli arga när dom kommer hem imorgon. Och dom har hunden med sig :D ska bli skönt att få träffa dom igen, det har varit tre långa veckor. Och hur skönt det än har varit att vara själv hemma så har jag saknat dom och jag är glad att jag hinner träffa dom innan jag åker iväg på en semester.

ikväll äre party på stan med partypinglan Söderlund ;D hoppas innerligt att min lilla sara också tar sitt förnuft till fånga och hänger med på party :D PEOPLE, OTTEN IS THE PLACE TO BE! och vilka är på? våra otten-pojkar hoppas jag..? såklart, det blir ingen fest utan dom! olle, bamse, smiley och sajj, det är obligatorisk närvaro på lilla dansgolvet ikväll ;D är lite orolig för hur jag ska överleva med min helvetes-rygg som jävla konstant med mig idag men men, man får härda ut.. Jag kommer ju ändå aldrig bli va med den, skuliosen sitter där den sitter och jag måste bygga upp musklerna runt den. men aj. nu äre frukost. BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0