23 augusti

tack för igår vänner :) precis lika trevligt som vanligt. tack igen!

storebror och stina var snälla att stjusa mig till Vilbergen där jag möte upp söderlund och vi gjort ett tappert försök att hitta till Marcus hus där grabbarna redan var igång. Musiken var på och det spelades.. eeh.. agnes, amy diamnond och annan partymusk. HAHA. Guitarr Hero, stripp och kort på balkongen. Vidare mot stan, vi sjöng fortfarande högt och satte fart mot öltältet på gamla torget. (Sara och jag lyckades tappa bort killarna när vi gick och kissa och när vi väl hitta dom igen hade marcus och olle köpt nya tröjor. Olles: Öl byggde denna vackra kropp. Marcus: den är inte bara liten, den är slak också! In i öltältet, snodde halva olles cider och pratade med folk man kände igen. Det måste vara det absolut bästa med augustifesten. Sen var det dags för fyrverkerier och väl nere vid bron hittade jag massor av mina älsklingar. Sara, anna, ida, sara, micke, henke, simon och henke. Sen pallade inte söderlund och jag med stan längre, drog tidigt till otten och tog en drink. Sjukt god! skrek ut några önskelåtar som tex vårann absoluta faorit; Country road! :D Mötte frida och denise och dansade loss på stora golvet. När olle och danne kom blev det som vanligt, shake shake. Simon, Sammy, Elvis och Henke kom till Otten tillslut och vilket party det blev :D Efter en stund drog söderlund och jag blev ensam kvar med pojkarna. armbrytning och tumbrottning på uteserveringen och sen blev det dans igen. Sista dansen gick även denna kväll till olle :) Simon och killarna såg till att jag kom in i en taxi och kom hem. Tack killar, ni är klockrena! <3

idag ska jag tvätta och städa. Det sista med packningen sker idag också. Hoppas på utgång ikväll men dock nykter för min del eftersom jag fortfarande känner mig full. Jag tillbringar nog hela förmiddagen i sängen med 3:an alla roliga komedier och god frukost. Knäckemackor och hallonkräm, MUMS! ja, så får det bli. Vi hörs senare. PUUUSSS!

jag vill verkligen inte sova själv inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0