4 augusti @ work

då var man tillbaka. Utan mamma, utan emma, utan emma, utan jessica och utan ludvig. Dock ska jag ju faktiskt äta lunch med honom och vicky om ca 25 minuter så helt ensam skulle jag ju inte kalla mig och nu när jobbet har kommit igång igen så kan man lika gärna vara ensam, man hinner inte prata med folk ändå men det var mycket roligare när Ludvig var här.

mamma och pappa går på semester idag. Och dom åker till husvagnen så jag får hela huset för mig själv i 3 veckor :) Skönt! 10 arbetsdagar kvar och sen börjar min semester. En vecka slappande hemma och sen bär det av mot Cypern. Innan det ska jag hinna gå ut minst 3 gånger. Nu på torsdag SKA vi ut, eller hur Söderlund? Det bara är så! Det här är ju rena barnleken för oss ;D

torsdag: AAAAG! och utgång.
fredag: dansläger
lördag: dansläger
söndag: dansläger

nu kom Ludvig, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0