5 augusti @ work

det är inte min dag idag heller. Försov mig, TVÅ GÅNGER och kom försent till jobbet. Lyckats slå ner i princip allt på skrivbordet, ryggen låser sig och slog nyss i tån i mitt fotstöd. Och än så länge är det bara tisdag, jag börjar verkligen undra om jag kommer överleva denhär veckan..

idag behöver jag inte oroa mig för att inte ha något att göra på jobbet, har hur många bonuslistor somhelst som ska knappas. Och det är tråkigt. Men med tankarna på lönen som kommer inom kort så står jag nog ut. Vet dock inte hur jag ska klara denna dag då jag glömde min lunch hemma. Antingen blir det att köpa med en sallad från Paus tillbaka till jobbet eller så kanske man kan lyckas övertala någon vänlig själ att käka med mig på stan? När dagen på jobbet tar slut åker jag till Ica och hämtar ut något som blivit skickat dit i mitt namn, sen åker jag hem och städar källaren samt pluggar tills mina ögon blöder. Läsa allt sånt som inte är det minsta logiskt. Onödigt att lägga tid på sånt som man redan kan. Eller som man skulle kunna lista ut. Jodå, torsdag = PARTY!

huset för mig själv, döskönt! 3 veckor av lugn och ro. Det är så himla mycket som jag längtar till dock..
danslägret i helgen, Moa's poolparty, två fredagar på Otten(jodå, jag är besatt) och sen drar vi till Cypern. Sen blire bara att börja besöka arbetsförmedlingen eller kanske fundera på om man faktiskt vill plugga vidare till något? Snacka om att ha tråkigt på jobbet.. bajs, skriver mer sen. BYYYYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0