6 augusti @ work

idag är jag jättetrött. Visst, jag brukar gäspa och vara lite småseg varje dag när jag kommer till jobbet men idag är det förskräckligt, jag skulle verkligen uppskatta att få lägga mig på skrivbordet och ta en trip till drömmarnas värld i en timme eller tre. Låt mig sova..?

idag har jag nog jobb hela dag, hoppas jag. Bonuslistor, timrapporter och allt ska sättas in i arkivet när det blivit knappat. Minsta lilla rast idag går till att plugga. Som tur är har jag Maria brevid mig som jobbat på en körskola, hon är mycket bra att ha dagar som dessa. Minsta lilla fråga svarar hon på och lugnar mig med att det bara är att tänka logiskt. Och lite tur med vilka frågor som kommer. Det kanske kan funka ändå? Idag blir det plättar till lunch och inte sallad på Paus, även fast det skulle vara gott men nej, sitta på jobbet, läsa teoriboken och komma tillbaks till jobbet i tid för en gångs skull. nu åker mp3:n in så jag inte somnar. Hörs senare. Puss!


19 dagar kvar! :D


Kommentarer
Postat av: syster

woaaah plättar.. så jävla gott :D:D

2008-08-06 @ 10:37:13
URL: http://scrawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0