ändrade planer

det blir ingen stan och ingen shopping. Jag hänger med min familj wilhelmsson hem till åby istället. Det är nog precis vad jag vill och behöver idag. har ännu inte lyckats lista ut hur jag ska ta mig hem men det kan man ju alltid ta reda på senare. På något sätt ska man väl lyckas ta sig hem. Imorgon är det kneg igen, sista dagen så man kanske borde lägga sig någorlunda tidigt så att man inte försover sg imorgonbitti. Det skulle just vara snyggt. Ska nog sluta lite tidigare, hoppas på att få möta upp Jozza efter jobbet så att jag kan få dansa av mig lite med henne och sen ska jag träffa vicky och (förhoppningsvis) jonna och dra mot Otten. DET är precis vad jag behöver. Jag vet faktiskt själv vad det är just jag behöver.

helvete vad det blåser ute. Huset kommer inte stå kvar länge..
strålande sol och halv storm. Vad är det som är fel i den bilden? hmm..

I gotta go my own way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0