augusti

hösten är på väg och augustifesten är här igen. Ännu ett år då fjortisar super sig fulla mitt på drottningdagar, fyrverkerierna som lyser upp hela Norrköping klockan 22.oo, karusellerna, röklukten och folk som vinglar fram medans när man själv är nykter får ha lite överseende och väja för sitt liv för att inte bli nertrampad. Augustifesten i ett nötskal, precis som det ska vara. Dock måste jag erkänna, man har växt på dom här åren. För två år sen var halva nöjet att gå omkring på drottninggatan hela natten medans jag nu helst av allt sitter på trädgårn' ,se fyrverkerierna och sen drar vidare, antigen tillbaks till trädgårn' eller Otten eller nått. Fan, jag älskar mitt liv. Tacka vet jag Augusti.

hade ett intressant samtal med en mycket god vän vid namn Maria förut om de olika nattklubbar här i Norpan.
Otten - blattar och blondiner (jag vet att jag jämt är där, men men..tjululuulu!)
Palace - stekarna (eller wannabe-stekarna. för hur stek är norrköping egentligen?)
Hugos - esteterna, poparna och de värse utan taktkänsla. Mohaha.
Svea - dom utan pengar
Wasa - 40+ och drägg

nu ska jag sova. Körlektion o9.35 imorgonbitti. Sen ska jag packa, gör mig iordning, klockan 2o.oo befinner jag mig i Smedby och festar med mina vänner. Har jag tur får jag stjus hem och slipper sova själv, miih. Men det är ju dock sånt som märks. Nu måste jag sova om jag ska orka med denna helg. Godnatt folket. Puss och kärlek. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, så sant så ;) det där med nattklubbarna

2008-08-21 @ 08:56:54
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0