back in place

nu är jag hemma igen och så ont som jag har i min kropp har jag aldrig haft. Och jag ska berätta en sak:
DET ÄR SÅÅÅÅ VÄRT DET!

1. jag går som om jag är felknullad
2. att sätta sig, resa sig, lägga sig, resa sig upp, dansa gör sjukt ont
3. minsta lilla rörelse tar död på mig
4. att skratta OCH nysa gör så att jag får ont i magen och tuttarna

en längre resumé om hela helgen kommer förmodligen imorgon (eller KANSKE ikväll) eftersom ikväll ska jag och moa på bio. "The Darkn Night" och innan det ska vi käka och hon hämtar mig snart så jag måste göra mig iordning nu såå.. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anna

ah vad mysigt :) hade gärna varit middagsgäst med er, men filmen har jag ju sett :P

2008-08-10 @ 19:10:13
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0