Bye for the weekend

ja, väntar baar på att skivan ska bränna klart och sen ska jag dra mig. Ta skivan som spelas för fullt i stereon samt den nya och ta mitt pick och pack och börja vandra mot Martina sen bär det av. Mot Vingåker, Kjättreslott (ekller vad fan det heter) och och mina Let's Mova:are! :D en hel helg med disco, salsa, modernt och teknik samt fys. Kommer vara helt slut på söndagkväll men det kommer det definitivt vara värt.

tack viktoria för att du sova här. Så jäkla kul! "Äh! gå och skräm en nunna!" HAHA!
duärbäst!

nästa fredag blir det utgång, vilka är på?
nu börjar livet ta lite fart om bara min älskling ville följa med i den farten
Usch, så jag saknar honom :(
<3

nu går jag, vi hörs på söndag, datorn får stanna hemma. Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Yes, nästa fredag äre utgång planerat. så då ses vi nog ;)

2008-08-08 @ 11:21:53
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0