:D :D :D :D

jag mår bra. Jag mår jättebra. Kanske lite FÖR bra lite FÖR tidigt?

men om ni fick höra det jag hör så skulle ni fan också le konstant.
Min mage pirrar och om jag var osynlig så skulle man bara se massa fjärilar flyga omkring.
nu kommer jag inte kunna sova, igen. Vad har du gjort med mig, pojke?

jag förstår verkligen inte vad dom menar när dom säger att dethär är den bästa säsongen av SYTYCD. För i mina ögon är det bästa säsongen fortfarande då Travis, Heidi och Benji fick hela dansvärlden att gunga. kan dom inte visa den säsongen hela tiden? Och ENDAST den. Nej nu ska jag se klart på detta, sen byta över till Sex and the city och sen blir det godnatt. Kneg om några timmar igen. Hejdå min vänner.

min kära vän Anna lärde mig det absolut bästa;
det handlar inte hur man har det, det handlar om hur man tar det.

Kommentarer
Postat av: Elin J

Jag gillar säsong 3 bäst! :D

Men mot slutet på den här säsongen som går nu, så blir det bättre! Jag vet vem som vinner ;)

2008-08-20 @ 10:24:39
URL: http://fejkface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0