det går bra nu

kompis, Det går bra nu.

jag tycker om att umgås med folk, iallafall med folk som tycker om att umgås med mig. Det är sånt man faktiskt uppskattar och sånt som man ska komma ihåg. Vilka som är beredda att släppa allt för att se till att du mår bra och att du är lycklig. Vilka det är som lovar att hjälpa dg hela vägen och vilka som stannar kvar. Dom som lovar att efter regn kommer solsken och om den inte gör det  så ska dom fixa en ficklampa. Dom som skulle bära mig hela vägen fram till bättre tider. Jag älskar er. Jag är så glad att jag aldrig lämnat er.

nu kan jag se klart, det gör ont men jag ser allting så mycket bättre.
"this love has been takin' all of my energy.."
jorå, jag kommer sakna dig men jag förtjänar inte att vara ledsen jämt och ständigt.
det är bäst såhär. Tror jag..

sitter nu och väntar på att jonna ska pallra sig hit. Se på film och sen sova. vi hörs imorgon. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Elin Johansson

Va fin din blogg är :D

2008-08-15 @ 14:01:57
URL: http://fejkface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0