det går inte

jag kan inte läsa mer,
det går liksom inte in,
min blick bara flyter över orden
och inget fastnar.
Jag håller på att bli galen.
Hur ska detta gå?


det har hänt igen. Jag sover ännu en natt ensam även fast det var planerat att jag inte skulle det men det är som vanligt. vi får väl se när vi ses igen. Och inte kunde Moa komma bort heller. Jag blir helt ensam idag. Dethär är inte som jag ville att mina kväll skulle bli. Jag trodde verkligen att jag skulle få lite hjälp med det sista pluggandet, att jag skulle få sova med den som (jag tror) tycker om mig och att jag skulle få en lycka till-puss innan jag åker imorgon men nej. Nu är jag arg, jag är ledsen och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Idag suger livet. palla blogga nu. hejdå. vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0