förbannade hals och hosta

jag hostar konstant och jag hatar det. Så sjukt irriterande och varenda gång jag hostar reagerar mina kräkreflexer och jag tror att jag ska spy. Mysigt. Jag känner mig inte sjukt men palla stå på jobbet och hosta ihjäl mig. Dom måste ju tro att jag har nån frm av ätstörning om det låter som om jag kräks inne i arkivet. Fan så pinsamt. Så om jag går till jobbet imorgon beror helt på om jag får sova något inatt eller om jag ska fortsätta hosta.

en vecka kvar till Cypern och jag och mina tjejer är mer pepp än någonsin :) På söndag är det filmmaraton hos någon av oss innan vi klockan o3.oo drar mot stockholm och arlanda. Incheckningen stänger klockan o6.5o, planet lyfter o7.3o och vi landar i Larnaca klockan 13.oo. Sen blire sol, bad och fest i en hel vecka. Bakisdagar på stranden, god mat, fina vänner och Grabbarna Grus. Dethär kan inte bli annat än lyckat. KÄÄÄRLEEK <3

för tillfället sitter jag bara och glor på tv i väntan på att rätt personer ska logga in på msn. Nyss kommit hem ifrån stan efter en fika med Sara och vi har pratat om allt mellan himmel och jord. tack Sara, du lyfter alltid upp mig. Ska närsomhelst iväg på en till fika med Sara och Moa, trevlans. Sen när jag kommer hem blir det mys i sängen och försöka sova tidigt, allt beror på snacket på msn. AAAGH :D nu går jag. Hejdå älskling. PUUUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0