goda vänner

tiden går fort när man har roligt. Även när man inte gör något speciellt. Det måste betyda att man är bland goda vänner. Sara och Ida kom hit för några timmar sen. Jag bjöd på en kopp te och sen blev det bara massa småprat och mys i flera timmar och innan vi visste ordet av så var klockan halv tolv och dags att sova. Nu ligger jag i sängen, messar lite med Albin (en gammal klasskompis som jag lyckligt nog lyckats få kontaken med igen, söt är han också) och snart är jag beredd på att sova. Borde ha somnat för ett tag sen eftersom jag kommer säkert försova mig imorgonbitti också, jag lyckas alltid på något sätt, tyvärr.. Hursomhelst, imorgon blir det lunch med Sara och förhoppningsvis Ida. Efter jobbet ska jag fika med min bästa vän och kanske blir det en filmkväll, hon börjar ju dock skolan på tisdag men skönt att träffa henne en stund iallafall :) hur coolt är det inte att vi ska till Cypern tillsammans? wöööw! sara, du rockar.


btw, Tack Söderlund för inbjudan till fikan. Får bli någon annan dag :) utgång fredag?



nu ska jag sova. jag är faktiskt lite trött. ur kan man bli trött så tidigt när man sover till halv ett om dagarna? skumt.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0