hjälp

nu MÅSTE mamma komma hem för jag behöver seriös hjälp med min packning. det funkar helt enkelt inte =/ vad kan jag packa ner redan nu som jag inte kommer behöva typ idag, eller imorgon? Jag tycker inte om att packa. Och jag hatar känlan när man drar igen väskan och det bara skriker i hela kroppen att det faktiskt är nått som man har glömt att packa ner.

¤ mobil + hörlurar
¤ ipod
¤ plånbok
¤ pass
¤ lite godis
¤ incheckningsbiljetter
¤ tidningar

det som nästan ännu värre är att jag har varit ifrån mina föräldrar i mer än 3 veckor och hinner träffa dom knappt 2 dagar innan vi (eller jag) åker ifrån varann igen. Jag som saknar min mamma och min pappa. MAMMA KOM HEM OCH HJÄLP MIG MED DETTA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0