jag vill..

...

klara teoriprovet, annars börjar jag gråta
gå ut varenda fredag som jag känner för det
träffa älskling, helt tiden, jämt och ständigt
fortsätta dansa i höst för annars vet jag inte hur jag ska överleva
umgås med sara, lika mycket som förr för jag saknar henne
träffa min klass, iallafall den delen av min klass som jag tycker om.
dansa massor med jozza, jag vill göra vårann arga dans
att cypern-resan ska bli oförglömlig
fylla 20 istället för 19 då det känns som 19 är ganska obetydligt (?)
ta körkort fort som fan, mitt liv blir helt enkelt lättare då
flytta hemifrån och ihop med Totte.
gå upp i superstar, gärna på första tävlingen i höst.
få ett jobb som jag faktiskt kan trivas med
få barn tidigt men hur tidigt tänker jag inte berätta
kunna sjunga för just nu låter det förskräckligt
vara bra på att skriva blogg, sådär att folk fastnar och vill höra mer
ha väldigt många vänner av alla dess slag, former och färger
bli vigare samt kunna göra alla dom hopp som känns lovande
få tillbaka min hiphop-känsla, jag saknar den
gå ner bara några stycken kilo, eller få fastare muskler
färga och klippa håret, ska jag ta tillbaka det röda?
låna dansstudion ibland och få dansa av mig
våga mera, bli lite av en våghals
ha mer pengar för den som har pengar har makt
ha modet att flytta till en annan stad och göra det jag drömmer om
våga säga ifrån när jag känner mig trängd
tycka om nyttig mat
kunna sova länge när jag sover borta för jämt vaknar jag 3-4 timmar innan alla andra
göra en röst till en tecknad disneyfilm
vet vad som är fel med mitt knä. Förmodligen vatten i knät och då gråter jag.
att mina naglar ska växa ut igen
ha fler ottenkvällar med skönaste gänget
att jag ska ta mig tid att städa mitt rum. det ser förjävligt ut
ha ett nedladdningsprogram så jag får tag i alla dom låtar jag vill ha
ha varenda disneyfilm som någonsin spelats in
verkligen att mina päron tänker till ordentligt och ger mig min tattoo i födelsedagspresent
att det ska kännas bättre i ryggen
vara lika bra som Kung Håkan på att skriva texter som berör
förevigt bli glad av bara tanken på att få dansa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0