laddar!

sitter i min ensamhet i vardagsrummet. Har nyss ätit lite kvällsmat med päronen och sen var mamma snäll och fixade min naglar så jag blev semester-fin. Jeansblått naglack med fina blommor på varje ringfinger. Jättefint! Pappa har edan gått och lagt sig men om ca 2 timmar går han upp igen för att stjusa bort mig och min packning till Sara och möta dom andra, halv 3 drar vi ifrån stan. Det som tidigare i veckan har verkat vara ett problem verkar nu se en aning ljusare ut. Nu är vi verkligen på väg!

nu har jag slagit mig ner i soffan för att se om det kanske går att sova 1 timme eller 1,5. Skulle inte tro det, mitt huvud snurrar fortfarande i 180km/h och jag önskar nästan att det var lördag natt igen. Asså, jag måste ge mig. Jag kan inte hålla på såhär. Vad som sker, det sker efter denhär veckan på Cypern. Jag tar tag i mitt liv när jag kommer hem. Men man kan ju alltid hoppas ;D 

Dethär blir mitt sista blogginlägg denhär kvällen och för resten av kommande vecka. Det kommer bli en låååång resumé i bloggen när jag kommer hem. Så nu önskar jag er alla en regning vecka och hoppas att jag blir brunare än vad någon av er någonsin blivit. Nae skämtosido, hoppas ni alla får en bra vecka. Det ska iallafall jag och mina kära vänner ha. Riktigt bra faktiskt! Puss & kram. <3

jag vill inte sova själv nästa måndag.. (A)

Kommentarer
Postat av: joonnna

Saknar dig skitunge!! <3

2008-08-29 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0