nu jävlar..

boken är framme och nu ska jag bara läsa och läsa tills moa kommer då tar jag ett litet avbrott och ska umgås med min vän. Känns som om det var 20år sen vi sågs senast men ikväll ska vi mysa och se på film. Hon, jag och totte :) Sen tar jag tag i boken igen innan jag går och lägger mig, ganska tidigt eftersom man ska upp tidigt imorgon och samtidit vara ganska pigg i huvudet då. Tror dock inte tiden är några problem, 70 frågor på 50(?) minuter är inte så svårt, man ska bara svara rätt och om man skulle ha fel så får man hoppas att felen sitter på rätt ställe. OH JAG VILL KLARA DET. storebror är snäll och stjusar mig imorgonbitti och sen får jag väl ta bussen hem på eftermiddagen eller om någon vän skulle vilja hämta mig. Shit, passet måste jag leta fram. Får ringa pappa och fråga vart han har gjort av det. nej nu ska jag sätta igång, känner mig faktiskt lite pepp. Men man ska väl faktiskt inte plugga för mycket heller, eller hur? Vi hörs om några timmar. Hade så bra! puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0