party @ smedby

vilken kväll. Inte mycket folk, inte världens partaj men väldans trevligt. Ett stort tack till Ida som genomförde denna kväll :) dans, skratt, "jag har aldrig..", pyramiden och andra roliga kortspel. Så min kväll har varit mycket bra med goda vänenr och väldigt mysiga SMS :) fan, varför skulle min skjus fixas så sent? så himla typiskt. Hursomhelst, jag hoppas på imorgon istället. Nyss hemkommen, fick skjus hem av Lisa's vän och nu ligger jag nedkrupen i sängen och ser på en halv-scary film helt ensam. Tror jag ska sova, imorgon sover jag länge och sen fortsätter packningen. på kvällen bär det av mot Otten med Söderlund och pojkarna. Sicken jäkla kväll jag förväntar mig!

jo nu är det såhär. Att vi har gjort slut, han och jag existerar inte längre. Ni har fått som ni ville. Eller vet ni vad, det har ni inte alls. Det är inte på grund av er. Ni var inte där, vi hörde inget, ni såg inget. Det var han och jag. Det gled isär och det är inte vi längre. Jag har aldrig gjort er nått, jag kan omöjligt tycka illa om er eftersom jag inte känner er. Jag tycker INGENTING om er och inte verkar ni förtjäna mer heller. Men jag antar att jag får agera den vuxna av oss. Mitt liv har redan gott vidare. Det är Jag som mår bra. Och det är verkligen jättemodigt av er att kommentera och Anonymt dessutom! Ni är verkligen stenhårda! wow, er vill man inte möta i en mörk gränd. PFFT! hade jag brytt mig hade det varit jag som hade gjort slut. Ni kan ta honom. "Bring it, we can take it there. What are you, scared?"

naerå, mitt nya liv har redan börjat :)
vad har du gjort med mig? Jag är som besatt. Kom hit och håll om mig.
imorgon är det du som sover hos mig, understood? :D


godnatt folket <3


Kommentarer
Postat av: Äny

Du borde ha ringt mig, jag som ändå körde bil ;) ... Säg inte att de där idioterna har börjat läsa din blogg, också? :O

2008-08-22 @ 08:00:38
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0