PEPPAR!

här står jag nu i mitt vardagsrum, har lagt fram alldeles för mycket kläder som ska med på resan. Samtidigt hoppar jag runt till min skiva som jag brände för några veckor sen som innehåller allt ifrån "Upp och hoppa" till "Run the show" till "technorocker". Taggad som fan, jag vill vara nere nu, jag vill leva upp till de tre s:en. Sola, Supa, Sova. RAKT I KAKLET!

"PIÑACOLADA-BOY, YOU MAKE THE GIRLS GO; AAAHHH!" (ursäkta mitt infall..)

är klockan 20.00 snart? man borde kanske äta något men vad orkar jag laga idag?
tack gode gud har hostan lagt sig lite men nätterna är fortfarande svåra att stå ut med. Vaknar av att jag hostar så mycket att jag nästan kräks.Väldigt mysigt. Nu har jag iallafall lagt fram lite av det som ska med, eller det mesta faktiskt om man ska vara helt ärlig mot sig själv. Måste nog ha den stora väskan iallafall om jag tänker efter. Pappa kom hem och ta fram väskan. Mamma, kom hem och hjälp mig packa. Nu ska jag börja fixa mig lite. Hoppa in i duschen, fixa håret, måla naglarna och bestämma kläder. Kanske käka en bit också..? Dags att dra, visa en outfit innan jag försvinner för kvällen :D bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0