precis som att cykla

när man väl har lärt sig hur man gör så glömmer man aldrig bort det.
ja, min körlektion gick bra! Direkt godkänd på stan även fast jag var nervös men det löste sig helt okej. Nästa gång kör jag förbudsskyltar och enkelriktat. Men det är inte förrens EFTER cypern. typ dagen efter om jag inte minns helt fel..?

nae nu är det väl nästa 3 timmar sen jag åt frukost? Då är det nog dags att slänga i sig något mer att mumsa på. En knäckamacka skulle inte sitta fel. tar med mig datorn ut i vardagsrummet och ska nu på allvar sätta igång med packningen. jag hatar verkligen att packa. För man lägger alltid ner nått som man kommer behöva använda senare i veckan ändå. Och då måste man rota igenom väskan för att hitta det och sen får man ju för Guds skull inte glömma bort att packa ner det igen. Och jag hatar det speciellt nu när det är augustifest, allt som jag ska ha med mig ner kan jag tänka mig att ha på mig när vi ska ut nu i helgen. Jag har det! Jag packar inte ner det, jag lägger fram det i vardagsrummet! smart Malin! ;D Jodå, jag kan när jag vill! Nu ska jag käka, bye baby.

ARE YOU REAL? AM I DREAMING!?
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0