Run The Show

"är du redoredoredoredoredo, är du redo?"

sådär jätte internt skämt att de nästan är läskigt. men kul som fan :)

nu ska jag snart sova, bara stretcha ut det sista i min rygg och rumpa som gör ont så man kan gå imorgon. Dock undrar jag om jag kommer till jobbet imorgon, mår riktigt illa. yeye.. vad som händer återstår att se. ska försöka få tag i min pojke nu och säga godnatt, mina ögon kan knappt hålla sig uppe och jag har knappt pratat med han idag så han såklart skulle glömma mobilen hemma när han åkte till jobbet. typiskt. nej nu hörs vi mer imorgon. Sov så gott mina kära, några stycken, läsare :)

puss och hej. <3


TVÅ VECKOR KVAR ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0