en sjuklings tips till sig själv

vad jag brukar göra när jag när jag är sjuk.

¤ krypa ner i mamma och pappa säng med datorn,
kontakten till världens utanför är det som gör att jag inte blir galen.
kyckling, frukt och vatten är mitt tips. Nyttigt fett, protein, fruktsocker och vätska.

¤ äter konstant. passar på att försöka var 3 timme samt äta ganska nyttigt.

¤ filmer hela dagen. Disneyfilmer slår aldrig fel.

¤ inget smink. Big NoNo för mig när jag är sjuk. + att min hy faktiskt behöver vila.

¤ allt för att min kropp ska må bra.
Långa duschar, ansiktsmasker, kroppsoljor + hudlotion, fixa naglar på både fötter och händer

jo det är mina tips till mig själv. Det brukar funka.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sätta på en film, fixa naglarna och koka en kopp te till min onda hals.
hoppas ni andra mår bra, för det är inge kul att vara sjuk. Hörs senare :) Puss och Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0