Tonight is the night

ÄNTLIGEN. 7 veckors väntan är snart över. Cypern, here we come.

idag har dagen gått till att handla tidnigar till flygresan, strykt kläder och packat ner det mesta i resväskan. Nu är det bara lite smågrjejer kvar och sen är jag good to go. Jag är verkligen jättepepp nu. Jag kan nästan känna värmen, höra vågorna, se Anna med kameran, höra mig och moa tjafsa och bara se mig själv ligga på stranden klippt hela dagen. Nej, nu får bloggen vänta en stund. Skriver mer senare ikväll oh säger hejdå till er alla. Puss så länge.

en återkommande fråga i min vardag just nu:
ARE YOU REAL? AM I DREAMING?!


Kommentarer
Postat av: Anna

yes, en anna med kamera kommer du garanterat att få se ;)

2008-08-24 @ 18:40:31
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0