trevligt med sällskap

dumma jag har inte pluggat så mkt som jag borde ha gjort idag. nu kännsdet inte alls bra.. jag tror på allvar att jag inte kommer klara det. Imorgon läser jag, på torsdag gör jag det dumma testet och sen bokar jag nytt på en gång.

trodde jag skulle bli ensam ikväll men sara, ida och micke kom hit och såg på film. "unrest" och "high school musical 2"  Jag tycker så väldigt mycket om dom, dom är nog dom bästa i hela världen. btw, snart är det 18 OCH 19-årsfest för mig och Ida och våra vänner är såklart inbjudna, håll öron och ögon öppna.

jag mår illa, riktigt jävla illa. Hoppas nästan att jag kräks imorgonbitti så jag slipper gå till jobbet för jag vill verkligen inte. Det är tråkigt. Och vad jag ska äta till lunch imorgon? Ännu en sallad på Paus eller plättar..? Beror väl på när jag vaknar imorgon faktiskt. Ska iallafall försöka att inte försova mig, det skulle inte se bra ut. Nej nu ska jag lägga mig ner, tänka igenom lite teori (allt som jag kan tänka mig att jag kan samt inte kan) och sen ska jag sova. Längtar som en tok till imorgon då jag äntligen ska få träffa totte igen. Men hur ska jag ha tid för honom då jag verkligen MÅSTE plugga? Stackars min pojke.. Godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0