underbara torsdag

nej inte alls men den är så mycket bättre nu än när jag kom till jobbet. Tack Vicky, du är bäst!

nyss sett på Ringaren i Notre dame och nu blir det snart att säga hej till kudden. Imorgonbitt går vicky till jobbet och jag packar klart för att sedan gå upp mot Martina föratt åka till Vingåker. Kul att vi blir så många ändå :) Nej nu ska jag ringa och säga godnatt till min pojke som är på lan(?) av nån jäkla anledning medans jag tycker att han egentligen borde vara här. dummis. och på tal om dummis.. jag saknar Jozza. nu ska jag sova, skriver innan jag går imorgon och sen hörs vi inte mer förren på söndag. Hade det bra alla <3

längtar som en tok till nästa helg!
fredag: sluta jobba och utgång med vicky älsklingen!
lördag: feeeeest hos Moa :D
söndag: ner till husvagnen över dagen med jonnaoch våra pojks? :)

godnatt. jag har ont i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0