vad jag vill och vad jag borde

jag vill bli vigare så jag borde stretcha mer.
jag vill gå ner i vikt så jag borde träna mer. (är på g så fort lönen kommer så jag kan köpa gymkort)
jag vill ha ett annat jobb så jag borde skriva in mig på Arbetsförmedlingen
jag vill ta körkort så jag borde fortsätta plugga. Tacka gudarna för att körlektioner förtsätter på torsdag.
jag vill flytta hemifrån så jag borde .. ösnkar iallafall att tiden går fort.

varför känns det som om mitt liv fortsätter EFTER cypern-resan? Allt ligger på is just nu. Jag tar det som det kommer och jag ligger lågt. Den 2:e september börjar mitt nya liv. Då har också träningen kommit igång :D jag är pepp. Singeldans, vad sägs om att fixa det det? Borde nog fixa till singelkläderna också? Mycket tankar i mitt lilla huvud just nu.

Nu äre Ugly Betty.
LOGGA IN DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0