1 december

sådär, nu har jag 23 dagar på mig att fixa allting som ska fixas inför julafton. Huset ska pyntas, gran ska köpas och kläs, julklappar ska köpas (för vilka pengar då undrar jag?) och någonstans här ska jag lyckas hitta julkänslan. Men jag antar att den kommer av sig själv så småningom. För första gången på länge ser jag fram emot långa dagar och kvällar med släkten. Juldagen är det utgång, vem ska me? :D

Blev som vanligt väckt av mamma imorse när hon skulle åka till jobbet så jag gick upp och la mig i deras säng tillsammans med den mysiga vovven. Vaknade igen av att Denise ringde i panik och behövde stjus till jobbet då hennes egen bil hade fått punktering. Snäll som jag var så ställde jag självklart upp och stjusade henne hela vägen till jobbet och sen satte jag fart hem igen och soffan där jag har parkerat mig i väntan på Mizzel Kizzel som jag har bjudit ner på en 1 advents-frukost eftersom jag totalt missa att första advent var igår. Någon gång under dagen ska vi pallra oss ner till MAX för att lämna in mina kontouppgifter och hämta mina "pluggpapper". Imorgon är det dags :)

vi hörs av senare, vänner. Hej och Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0