13 december

Glad Lucia på er. Eller aa.. den som gjorde mig glad nu på morgonen åkte nyss till körskolan men men, Det är ju iallafall Lucia. Inte för att det känns som om Lucia härdanefter kommer vara något speciellt längre eftersom man faktiskt gått ur skolan och inte längre kan avnjuta skolans luciatåg. har alltid haft turen att gå på skolor där det funnits musikklasser som stått för sången och ingenting kan slå DeGeer's luciafirande i St Olai-kyrkan. Rysningar och gåshud över hela kroppen när musikklasserna tog ton. Det är något jag verkligen kommer sakna med skolan. Suck..

igår var det, som tjatat, lill-jul hos Moa. Alla, verkligen alla var där. Även fast vissa kom senare än andra men jag fick ändå träffa alla mina närmaste vänner. Det var slagsmål om 39 julklappar och dom paket som var populärast var shotspelet, shotglasen och margerita-glaset men jag fick inget av det, jag fick nöja mig med en tvål och en klänypa. Tjohej! Hann precis klart med julklappsspelet i tid till att omröstningen av Idol 2008 var klart, jubblade som en tok när Kevin vann och sen vare party. Hällde upp resten av min flaska Asti och då kom Gurra på besök, han hade med sig Gördis och Gregurt som var på G dom också. HAHAHA, på G! ;D (jag är rolig när jag vill) Ida och Maria blev inlindade i glapack, Henke hade halsfluss och Nina hade svamp. När festen började dö ut satte vi igång "Tomten är Far till alla barnen" och sen drog vi hemmåt. Tack Nina för stjusen :) Satt vaket ett tag vid MSN innan jag somnade och drömde.

ikväll ska jag tillbaka till Moa, god mat och en bra film istället för fest.
Jag viker mig ikväll, sorry Henke. Vem gör mig sällskap på MSN ikväll? :)


Kommentarer
Postat av: Anna

jag kan erbjuda mig men jag antar att du hellre vill ha någon annan ;)

2008-12-13 @ 12:34:26
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: svampen

jag joinar ikväll. :]

2008-12-13 @ 14:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0