3 advent

goddag !

jag tackar moa, nina, sara, stina och micke för en trevlig lördagkväll :)

idag är det söndag, klockan visa 14.30 och jag har redan hunnit med att dra fram allt julpynt (och det är mycket), planerat de kommande veckorna med min far och även hunnit träna samt stretchat. Ställde mig på crosstrainern i 45 minuter och körde stenhårda intervaller. springa 3 minuter, vila 1 minut. La mig på golvet och stretchade och nu ska jag slänga mig i duschen. Svettlukten är ingenting för mig. Sedan fortätter stöket här hemma, rummet ska få sig en makeover och ikväll ska jag slappa till tusen. En bra film eller två med lite popcorn klingar fint i mina öron. Om någon är sugen på en adventsfika så är det bara att höra av sig :)

nu, duschen. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0