22 december

2 dagar kvar! :D

okej, tack för den! Även denna morgon kommer mamma ner och vill ha tillbaka sin tröja som jag lånat. Och bara för att hon inte hittar den så störtar hon in i mitt rummet, tänder lampan och frågar (inte lugn och snällt sådär på morgonen nej, utan högt och tydligt så man rycks ur sömnen och är livrädd när man inser att man inte sover längre) vart den är. Det var bara att kravla sig upp, leta reda på tröjan (söm hängde framför ögonen på henne) och tillbaks till sängen. Vaknade nu, två timmar senare av att Sara ringer och vi planerar lite hur dagen kommer se ut. Ska därför nu börja göra mig iordning, tanka bilen, hämta sara och sen ska vi sätta fart mot stan för att shoppa mina sista julklappar. MÅTTE HENKA HA SATT IN PENGAR PÅ MITT KORT! nu, frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0