26 december

godmorgon! här sitter jag och har ångest över de 9 timmar som jag ska arbeta idag. Det ska faktiskt inte bli kul what-so-ever =/ Jag hoppas innerligt att folk inte alls är sugna på skräpmat idag och jag HOPPAS att rätt folk jobbar idag. Jag vet
vem jag INTE vill jobba med iallafall. Nu låter det väl som att jag inte gillar jobbet alls men det är svårt. Jag kan inte allt än vilket gör att man känner sig i vägen och jobbig. ûber-nervös för att göra fel och ja, att jag ahr 9 timmar på mig gör inte saken lättare. jaja, jag får tänka på ikväll och tänka att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. denna kväll kan bli riktigt intressant och sluta hursomhelst :) Såna kvällar tycker vi om! Dock har jag samma i-lands-problem som vanligt, vad ska man ha på sig? Att ta nyårs-kjolen lockar utav bara tusen men nej! Den ska användas först nästa vecka. Och på tal om det! Kollade schemat lite extra igår bara för att jag ville. Insåg att jag fått fler arbetstillfällen än vad jag trodde och timmarna var inte heller desamma som jag trodde. Te.x nyårsdagen. Trodde att jag skulle jobba 12 - 21 och var därför lite smådepp att det inte kunde bli de stora party jag hade hoppats på för min del men tji fick jag! :D när jag kollade stod de 16 - 20. Perfekt! Jag kan sova hur länge jag vill, se ronja rövardotter och bota baksmällan många timmar innan jag börjar jobba. Och 4 timmar är ju ingenting. Nu ringer klockan, dags att börja gör sig iordning. Hoppas vi ses ute ikväll, gott folk :) Väntar även samtal ikväll, kul :D Nu går jag. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0