5 december

oj oj, bråttom bråttom. Men måste få skriva av mig liten nu på morgonkvisten eftersom jag inte kommer kunna skriva mer förrns sent ikväll. Först jobbar jag 9 - 15, sista dagen på utbildningen och idag diskuteras det schema och annat intressant för kommande arbetspass. Sedan bär det av mot Linköping med Sara där vi möter upp mammorna för fika och shopping av julklappar, för vilka pengar då undrar jag men det ska nog lösa sig.Vem är kvar att handla till? Sara, lill-julen, mormor, morfar, bror och pappa. Gosh, det kommer inte funka. Mamma får sponsra.

ikväll kommer bli den slappaste fredagkvällen på länge. Inget festande. Upp till Lagers för att peppa tjejerna innan tävling och hälsa på Malin som jag saknar som tusan. Det känns skumt att vi aldrig ses nu för tiden när man sågs varje dag i skolan för bara ett år sen. Ska bli kul att träffa henne igen! Vidare hem till Sofie och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Pizza och film? Låter perfekt! Oh, jag måste snart få reda på om jag får plats på bussen eller inte. JAG VILL!

nu, frukost.

vi hörs senare folket. Ha en fortsatt bra fredag. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin J

Jaaa, schema :D Hör av dig ;)

2008-12-05 @ 08:38:15
URL: http://fejkface.blogg.se/
Postat av: Anna

låter trevligt :D hälsa linköping.

2008-12-05 @ 12:45:00
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0