6 december

jag vet inte vart jag ska börja. så jag tar det från där jag slutade senast. I Sofie's soffan, ätandes pizza och kollandes på Bert. Kollade på lite klipp ifrån VM och övriga danstävlingarna innan vi bestämde oss för att vi kanske skulle lägga oss eftersom bussen skulle gå o7.3o nästa morgon. Jadå, gick och la oss gjorde vi. Somnade gjorde vi inte. Vi låg vakna och pratade tills klockan slog o3.oo och då bestämmde vi oss för att sova. Sova, åkte till bussen och sen sov vi resten av resa till Hallsberg. Jag fick för en gångs skull bara gå omkring och peppa folk, vara till hjälp och se till att alla tjejerna mådde bra. Pressade Ellen i stretchen innan det var dags för henne att inta golvet. Grattis till Impressive till 3:e platsen. Grattis till Linnea som kom 3:a i singel och tog sig upp i star-klass! Så grym, filmklipp kommer inom kort. (om nån kunde lära mig hur man gör..?) Grattis till Jonna & Ellen som även dom tog 3:e platsen i pardisco. Det var ni såå värd, jag har aldrig sett er dansa så. Tårarna var inte långt borta <3 Alla mina tjejer, både från eskilstuna och norrköping var jätteduktiga! Jag å andra sidan var såå trött att jag slockna så fort vi satte oss på bussen på väg hem. Kramade Sofie hejdå och hoppas innerligt att vi inte tappar bort varann igen. <3

ända sen jag kom hem har jag slappat som en tok. Först i soffan med mamma, pappa, dip och dansbandskampen. (ibland undrar jag verkligen om juryn i det förbannade programmet verkligen jobbar med band och det som hör därtill. Speciellt hon, golvmoppen. som bara snackar om bilar. Så jävla ful) Nu har jag förflyttat mig från soffan till sängen och planerar verkligen att sova närsomhelst, men först ska jag se klart på Tack Gode Gud och hålla tummarna för att Markus vinner Stjärnor på Is. Jaja, vem vill ses imorgon? Vad sägs om en 2:a advents fika? :D Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0