9 december

godmorgon bloggen! tisdag , right? Man har helt enkelt ingen tidsuppfattning när man är ledig så pass mycket som jag är. Jag klagar inte ftersom att det kommer komma dagar i mitt liv då jag önskar att man fick vara mer ledig så jag passar på att njuta till max. Sover länge, sitter länge i soffan och äter en god frukost i lugn och ro. Som skrivet i tidigare inlägg vågar jag inte riktigt planera mina dagar med tanke på jobbet men jag tar ett snack med mamma och så får vi se hur hon tycker att jag ska göra. Jag menar, det är 3 (nej, 4!) personer som jag vill träffa inom kort!

well, idag är det som sagt tisdag och jag har lurat med Systersmurfen till stan för att hjälpa mig shoppa julklappisar, bla till julklappsbytet som är på fredag. Hur ska detta gå? :O det står helt still i huvudet på mig. Vad ska jag köpa? Innan jag åker hem ifrån stan ska jag iallafall unna mig en sallad ifrån PAUS och mumsa i mig när jag kommer innanför dörrarna här hemma. Kvällen tillbringar jag hemma hos Sara, får ögonbrynen fixade och när jag kommer hem igen drar jag igång en film i ensamheten. Kan ju hoppas på sällskap via MSN.


nu, göra mig iordning.

snart, hämta mia

senare, SHOPPA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0