åh :(

jag kan inte förstå de.
att en liten sång-audition sätter stopp för mig. Teater-apa som jag är men jag vägrar sjunga inför folk. Iallafall i nyktert tillstånd eller ensam. Enda anledningen till att jag gjorde det till musikalen i skolan var för att jag var tvungen. Jag blev tvingad till det och hade aldrig gjort det annars. Men nu är det inte längre okej, nu blir jag så jävla besviken på mig själv. Varför kan det inte bara vara separata auditions? Jag har inte röst för det. Det funkar säkert i en kör men varför i helvete måste man göra audition själv? GAH! jag hatar show-branshen.

jag vill verkligen åka upp till stockholm och göra audition för "Hairspray".

mod, vad sägs om att önska sig de av Tomten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0