ändrade planer

direkt efter att jag la in det senaste inlägget så plingade det på dörren och där stod (som av en slump) Jonna. Hon ville låna en kjol och sen skulle hon skynda vidare till skolan. Jag praktiskt taget bad henne om att få skjutsa henne till skolan bara för att få prata av mig och slippa vara hemma. Tog en rejäl omväg och sen sa vi hejdå och jag hoppas hon vill ses ikväll och se en film. Det var alldeles för länge sen vi umgicks bara hon och jag. Hann knappt komma innanför dörren, än mindre äta frukost, innan ja fick order om att åka och handla. Sagt och gjort. Nu har jag iallafall gjort mig iordning och ska närsomhelst kila bort till Mizzel Kizzel som väntar hemma med nyfärgat hår. tar med mig datorn bort för jag tycker att hon och jag ska göra ett relativt långt bildspel om oss och våra vänner. Och eftersom jag har hittat min lilla hårddisk med hur mycket gammal musik och gamla bilder somhelst så kan dethär bli en rolig eftermiddag! :D Nae vänner, vi hörs senare! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0