dance me if you can

jag har ju totallt glömt bort min projekt som är på gång.Eller, förhopningsvis på gång. Så därför sitter jag här nu och lyssnar igenom all min musik som jag vill dansa till. Måste även försöka få tag i Jozza någon dag så vi kan snacka ihop oss och gör fler koreografier så man har lite att välja och vraka mellan. och mina kära discobruttor, vi höras av och planera nån dag. Jag vill verkligen! Skulle vara såååååå kul :D

oh, nu kom jag på en sak till! Om det blir så att jag slutar nu till våren så öppnas ju faktiskt nya dörrar. Jag kan kanske göra detdär som jag ville i somras men som discon "satte stopp" för? Oh, intressant. Väldigt intressant.

letandet av musik fortsätter. Så mycket ideér som jag vill leva ut. Jozza, hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0