:'(

jag har en enda önskan, mer tänker jag inte önska mig. Jag behöver inga julklappar så länge denna önskar slår in. Jag är varken redo, beredd eller klar för att det ska ske nu. Jag har så mycket kvar att ge. Jag vet det, jag känner det. Ge mig bara lite tid. Det skär i hjärtat bara att tänka tanken. Jag kan absokut tänka mig att många (iallafall många av de som förstår vad jag pratar om) tycker att jag är larvig nu men jag kan ingenting annat. Jag har inget annat. Det är allt som jag är bra på och det enda jag vill just nu. Att tårarna strömmar ner för kinderna och att jag gråter som en barn som tappat sin glass kan jag inte rå för. Det handlar om mig och mitt liv. Det ÄR mitt liv.

snälla, ta inte det ifrån mig. Min styrka och passion.

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför skulle någon ta det ifrån dig? :(

2008-12-08 @ 22:46:47
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0